SIAPA FOLLOWER BARU SAYA

Beberapa hari lepas saya telah mendapat seorang lagi follower dan follower Blog saya ni adalah seorang yang amat berbakat. Nama dia CIk Syafazaliza. Unik kan nama tu. Saya sempat membuka salah satu dari Blog cik Syafa ni iaitu Syafazaliza Collection - Kira2 nya macam boutique Jahitan Manik gitu. Kagum sungguh dengan hasil kerja tangan kawan kita ni. Kalau tengok dari jadual k kerjanya , beliau seorang yang sangat sibuk. So, kepada sesiapa nak membuat tempahan Jahitan manik, lawatilah Blog kawan kita ni .. x rugi To Syafazaliza, Thanks sebab jadi one of Sewing Corner Follower.

3 comments:

  1. Salam As ...

    wah same yer bilangan followers kiter..hehe

    sy ade kenalan blogger yg pandai sulam menyulam gak ni , kak syahrul namenyer ...

    ni link blog dier ;
    http://sulammenyulam.blogspot.com/

    ok...

    ReplyDelete
  2. salam cik as..
    terharu lak rasa cik as tulis posting psl saya..
    nama saya xde la unik camne pun, biasa2 je.. heheh.. (malu2 kucing lak rasa..)
    yes.. saya menerima tempahan jahitan manik dan ada buat kelas juga..
    mmg bz sesgt skrg ni.. tmbh lak skrg ni tempahan raya pun makin ramai start hntr..
    sape2 yg nk hntr bj tu cepat2 la ye.. sbb tempahan diterima sampai end julai je..
    pastu sy nk pulon jahit lak.. kesian nnt customers semua xde bj raya lak..

    ReplyDelete
  3. To Syafa ...

    U menag berbakat . tu lah .. kita pon nak pakai baju berlabuci .. nantilah yerk .. mana tahu satu masa nanti kita akan jadi salah sorang customer awak ...

    ReplyDelete