Kamdar .. here we come

Hari ni saya berkesempatan membeli beberapa helai fabric di Kamdar. Saya belli fabric yang murah-murah jer sebab saya kan baru belajar. Orang baru belajar kena beli kain murah-murah untuk belajar. Kalau kain mahal-mahal takut pulak rosak masa menggunting nanti. Kesemua kain ni nanti saya akan gunakan untuk buat dress Alia dan Aisyah. Saya ada juga membeli kain cotton untuk buat kemeja suami. Saya pun sedang belajar buat kemeja sekarang ni .. susah juga. Saya singgah menjengok Zouhua Textile , SS2 (lebih kurang camtu la namanya) . Kain- kain kat situ memang cantik tapi harganya lagi cantk. Insyaallah... kalau dah terer nanti bolehla saya mula shopping kat sana. Dalam 2-3 hari ni kena stop menjahit sebab nak concentrate buat contest. Banyak pulak contest hujung-hujung bulan nih. Suami bagi green light untuk mula menjahit awal bulan 5 ni tapi saya mungkin akan menjahit sikit-sikit dalam minggu depan. Sikit-sikit lama-lama jadi bukit. :)

No comments:

Post a Comment