TAG dari MAMAIZZYA

Tag Daripada MAMAIZZYA
Seperti mama IZYA, ini juga adalah kali pertama saya menerima tag .. hahaha .. Terima Kaih berbanyak yerk mam IZZYA kerana merelakskan minda saya yang berserabut dengan benag nih ...
Orait .. my turn nak menjawab soklan2 cepu emas ..
1. Anda rasa anda hot?-
Saya tak Hot tapi bag saya yang baru (Nisa' Diaper bag rasanya HOT kot !!)
2. Upload gambar kesayangan anda!
Kat atas ...
3. Kenape anda suka gambar ini?
Ini adalah gambar2 permata hati saya.
4. Bila kali terakhir anda makan pizza?
Bulan lepas .. itupun sebab anak sulung saya yang nak makan .. kalau tak memang tak merasa .. Thanks ALIA
5. Lagu terakhir yang anda dengar?
lagu BUNGA dari THOMAS .. best giler lagu ni .. saya dengar dari You Tube sahaja
6. Apa yang anda buat sambil selesaikan tag ini?
Buat tak reti jer bila Baba kata anak nangis tu yang . hahahaha
7. Selain dari nama anda sendiri, anda suka dipanggil dengan nama ape?
Panggil saya sayang .. best nyer
8. Tag lagi 6 orang tanpa rasa kekesalan. Sila lakukan, kalau tak kena denda mandatori...wah gitu ke?
Walaupun requirement cuma 6 orang tapi saya nak bagi kepada 116 follower Tote Boutique ... kenapa saya memilih mereka .. MEREKA ROCK !!

No comments:

Post a Comment